Hayırlı sabahlar arkadaşlar. 22 günlük oğlum var. Bu zamana kadar günde 6-7 bez değiştiriyordum ve hepsinde büyük tuvaleti oluyordu. Büyük tuvaletini dün az az yaptı hergünki miktarı diyeceğim kadar dün akşam sekiz gibi yaptı sadece ondan beridir de yine çok az yapıyor. Bundan sonra böyle az mi olacak yoksa bebeğim kabız falan mı oldu?