Merhabalar. Benim ilk bebeğim ve kolik bir bebek olduğu için bilemedim emzirerek uyuttum. Ama çok zor bir bebek hala uykuya dalışlar sıkıntıda. 8 buçuk aylık. Denedim bir çok kez saklamadan uyutmaya, müzik açtım eline uyku oyuncağı verdim yok ağlamaktan maffoluyor. 🙄 2 ay sonra işe başlayacağım bakıcı bulacağım mecburen ve nasıl uyuyacak bebegim bilmiyorum. Bu durumu aşan tecrübeli anneler var mı? Tavsiyeniz bekliyorum.