Normal doğum yaptım ben. Şu dikişlerden ne çok çektim. Şimdi de taş gibi olmuş şişmiş çok acıyor. Başına gelen var mı ya. Çocuk olmasa hemen hastaneye gitmiştim de bırakacak kimsem yok çocuğum elimi kolumu bağlıyor. Bezelye gibi olmuş büyüklüğü. Zaten hassastı dikiş yeri şimdi de şişmiş. Başına gelip doktora giden var mı aranızda?