jap Gece zaten 2 saat içinde üç kere uyanıyosun birde sabahın 5inde uyanıp neden geri uyumuyosun güzel kızım, annesinin güzel gözlüğü, başım ağrıyo artık meleğim 😔
miracinnannesii jap valla benmde öyleydi aclıktan uyumuyor dye düşündm mama verdm dün ilk kez ve sadece 1 kere uyandı 😔
Defne_cicegim Benimdekide 5.45 de gözlerini açtı maşallah bugünde geç kalkmadin annecim aferin sana kızım 🤣🤣
jap miracinnannesii canım benimki 14 aylık yemekle pek arası yok 9gibi uyur. Acıkıyod amı uyanıyo diye 8buçukta topurt çorba falan yedirip yatırdım bir hafta ama gene aynıydı