Evet kızlar uyku saatlerini düzene soktuk derken sıra geldi gece beslenmesini kesmeye. Gündüzleri tek uykuya düştük son zamanlarda uykuları baya düzensizdi çok şükür saatleri ayarladık ama yaşına göre gece çok kalkıyor. Odasını ayırdım ama yok en az 2 kez kalkıyor bazen 4-5 olduğu oluyor akşam 9 da yatıyo sabh 6 da uyanıyo yarım satte yanıma alıp uzatmaya çalışıyorum. Gündüz de son zamanlarda sürekli ama sürekli meme açık gidip gelip emiyordu bu yüzden ek gıda almıyordu. Onuda unutturdmm yavştan gündüz bir uyandığı zaman bi öğünlerden sonra birde yatarken emziriyorum yani toplam 5 sefer bu sayede biraz yemeye başladı ama gene de çok mızmızlanarak zorlanarak yiyor 😵 gece beslenmesini de bir an önce kesmem lazm bazen gece uyanınca vermiyeyim diyorum ama çok çırpınıyo kıyamayıp gene veriyorum. Sizler gece emzirmeyi nsıl bıraktınız ne kadar zaman aldı? Acaba kendi haline bıraksam kendiliğinden bırakır mı?