Dezemet Herkese merhaba. Bebeğimin bugün 4. Ay aşısı var ama dün geceden beri ishal ve yeşil renk dışkısı. Başka şikayet yok. Aşı yapılmasına engel mi ishal. Gitmesek mi acaba boşu boşına sağlık ocağına. Başına gelen veya bilgisi olan var mı.