Yarimmmm 3 aylık bebegim var akşam 9 bucukta yatıyor sabah 5 te uyanıyor sabah 5 te uyanması beni cok yoruyor😔
Woody Yarimmmm kızım 2.5 aylık. İlk defa 9 10 gibi yatıp 6da kalktı. Sevinçten havalara uçtum. Bence gayet iyi durumdasınız 🐥
minnakbaby Yarimmmm daha erken yatirmaya calisin belki gec oluyordur. Bnimki de genelde 7de yatinca da 6da kalkiyor 9 10da yatinca da 6da kalkiyir hatta bazen 5 bucuk.. 🙂
minnakbaby mihrosum mesela tam 5te kalkiyorsa 5e dogru alarm kurun o uyanmadan alin kucaginiza uyansa da geri uyuyacaktir denediniz mi bu sekilde
G-K Yarimmmm oğlum 10 aylık doğduğundan beri hatta karnımdayken bile saat 5 de uyanıyordu hala öyle 5 de uyanır alışılmıyor maalesef erken yatırdım olmadı geç yatırdım gene olmadı hep aynı saatte uyandı 2-3 gündür 6 da uyanıyor 😁
Ptrckli Benim 3 buçuk aylık kızım da aynı akşam 9 da yatsa da 6 da kalkıyor gece 12 de yatsa da ☺️ akşam 7 de yatırmayı deneyeceğim bakalım ne yapacak. Ama o zaman da eşim geliyor 7 de işten, hafta içi hiç görmemiş olacak çocuğu 🙄
mihrosum minnakbaby canim. Yaıznı okudum kızımda aynı sekil erkenden yatsa gecte yatsa sabah uyanıyor. Ama bu bazen 5 bazen 5 bucuk bir kere gece 3te mama verelim daha cok uyusun dedik uyandı uyumadı😁
Dyguckr minnakbaby benim bebeğimde 11 aylik bu ara 5.30 civarı kalkıyor ki ben eğitim aldım bu erken uyanmalari düzelir sandım ama pek etki etmedi eğitim aldığım kişiyle konuştum oda böyle dedi döngüyü atlatması gerekiyor o uyanmadan sırtını sıvazlayıp yan çevir uyanırsa geri uyutmaya çalış uyanmazsa devam edebilir zaten dedi önemli olan erken kalkmaya alışmasın 6dan önce odadan çıkma vs dedi sizce de etki eder mi denemiş gibi geldiniz bana o yüzden sormak istedm🙈
Woody Zumrana 1 kere kalktı gece. Zaten normalde böyle gece uykusu yoktur yanlışlıkla uyudu sanırım 😀
imgesi Yarimmmm bizimki aksam 8.30 da yatar sabahta 7.30 -8 gbi uyanir sabah 5 te kalksa herhalde pertim cikar
Zumrana Woody inşallah hep öyle uyur 🙏🏻 Benim kızımda mesela dün ikide yattı sabah 7 gibiydi oda halen uyuyordu tabi bende o uyurken uyumuştum zaten insan yorgun oluyor benim kızımda iki buçuk Aylık o beslenmek için hiç kalkmadı ya ben uyanmak istiyorum ama uyanamıyorum onu beslemek için bizim kilo sıkıntımız var az kilo almıştı bebeğim o yüzden size sordum arada besliyor musunuz diye
Sesa Zumrana elbetteki bizdede kilo sıkıntısı var geceleri bende uyanmakta güçlük cekiyorum çünkü gündüz uyuyamıyorum yatsam bile haliyle yoruluyorumm
minnakbaby mihrosum ayni bizim de yaa uykularını aliyorlar demekki ne biliyim 😂 zaten erken kalkiyorlar erkenden yatsinlar en guzeli 🙂
minnakbaby mihrosum 3ten sonra uykulari cok hassas oluyor bolununce zor uyuyorlar bi ara bende yaptım 5e dogru mama vereyim uyanmasin diye tamamen uyandi 😂
Nefiseee Yarimmmm sende yorgun düşmemek için akşaamları erken uyuyabilirsin. Burda öyle anneler varki bebeği hiç uyumayan .. sen yüne şanslısın