Gulaybagay Pnrdnzysfarsnormak dopum yaptm kendiliğinden epiduralsiz bu bebeğimide nasipse öyle istiyorum
KuzucukEfehan Gulaybagay bende bebeğimi mama ile besliyorum Aptamil Ar kullanıyorum 300 gram bize 2 buçuk gün gidiyor 150cc veriyorum
Furkansmomy Biz de 3 aylıgız Rota aşımızı olduk 🤗🤗 gelecek ayki aşıdan korkuyorum malum iğne 😳😳 Bide sünnet düşünüyoruz ondan da korkuyorum napcaz bakalım 😂 Agu ugular gülüşmelerimiz cogaldı Gün içinde oldukca hareketliyiz Oyuncaklara ilgimiz başladı oynuyoruz Beni ve babasını tanıyor özellkle beni görünce hep gülüyor 🤗 Anne sütü alıyoruz sadece Su da veriyorum arada Bazen akşamları uykuya dalamayınca aglıyoruz
Tugbakybzc Yigidinannesi 25 günlük mama birax koyu kıvamlı olduğu için bebek emmekte zorlanır mı diyorum
Annesininprensesi tuc10 banyodan nefret ediyor zor yıkıyoruz ayağına masajı denerim çok teşekkürler🤗inşallah düzelir o kadar bunaldım ki🙄