AselLilam13 Kızlar 3 aylık bebeğim var yanlışlıkla anakucağının kemer yerine bacağının eti sıkıştı hafif kan topladı çok azcıkta kanadı ne yapmalıyım? Geçmesi için önerebileceğiniz birşey varmı?
BusbusveHashas AselLilam13 hafifçe olduysa ellerinizi iyice yıkayın ardından oraya hafifçe dairesel masaj yapın onun dışında çok az pişik kreminizden veya hametan da sürebilirsiniz Çok geçmiş olsun
AselLilam13 BusbusveHashas noktanın biraz küçük dairesi gibi oldu yaptım onları pişik kremi sürdüm galiba daha çok acıdı daha fazla çığırmaya başladı buz koydum şimdi emzirerek sustuyorum şuan😰🤦🏻♀️ Çok teşekkür ederim ömrümden ömür gitti öle görünce Allahım korusun evlatlarımızı
BusbusveHashas AselLilam13 korkmuşsunuzdur tabi ❤️ Ensişelenmeyin çok müdahale de etmeyin buzu da çok tutmanıza gerek yok hafifçe soğusun ora yeter sonra emzirin uyutun ❤️
AselLilam13 BusbusveHashas çok teşekkür ediyorum 🤦🏻♀️😔 fazla tutmadım 5 6 saniye civarı şuan emzirdim uyuttum kucağımda ama ara ara iç çekiyor😔