Atasay Doktorum bir şey önermedi, sabırla bekledik birlikte ama dönmedi🤷🏻♀️ Doktor dışında herkesin bir fikri vardı ama elbette🙄 zıpla diyenler, ev işi yap bak nasıl döner o diyenler vs bir yana en mantıklı öneri bana NST de yardımcı olan hanımdan gelmişti. Hastanenin yoga hocasının kartını vermişti, belli hareketler yaptırıyor ve dönüyor diye ama eşim de ben de istemedik. Bunlar dışında bir de doktorların elle göbekten yaptığı müdahaleyi biliyoruz ama onu da istemedik, zaten doktorumuz da teklif etmedi… Seçtiğiniz, güvendiğiniz doktorun sözünden çıkmayın. Onun dışında oluruna bırakın, o kendi yolunu seçiyor illa😅🌸🌸