Nehirelif bende epidural sezeryan oldum 11 gün önce, 2-3 gün öncesine kadar kalkarken yada otururken yada yürürken öyle ağrı giriyoduki dikişlerim yırtılıyo sanıp bağırıyodum o derece ağrıyodu. Ama geçti birden bire şükür bi problem yokmuş ama öyle ağrıyoduki ben normal değil bu diye düşünüyodum sende merak etme canım geçicek