Burcu582 15 aylık,yaşından sonra yürürdü kızım baba mama anne dede dayı diyor baya bıcır bıcır bişiler diyor oyun mu bizde oyun falan yok hiç dışarda gezmeyi seviyor pütürlü yiyor fakat çiğnemediğini düşünüyorum yumşak şeyler gidiyo salatalık tarzı şeyleri gevemiyor uyku sorunumuz yoktu güzel uyuyordu gündüz 2 sefer uyuyor 3 gündür gece sık uyanmaya başladı