kaganannesi Kızlar bugün acile gittim serum attılar 6 saat emzirme dedi.Çocugum durmuyor emzirmiyorum ama emziren var mı bu şekilde olup birşey olur mu?
guney_ve_sarpin_annesi kaganannesi valla benim dikişlerim baya ağrılı ve sorunlu oldu normal dogum yaptim merhem ilacın içinde emziren.kullanmasin diyor ama doktor verdi ve eczanede doğum yapan kadınlar kullanıyo dedi ben arada sürüyorum iyilessin diye ama kötü olunca hani. 42 gunluguz emziriyorum 2 saatte 1 bisey olmadı çok sukur
kaganannesi MarlaSinger bas ağrısı ve bulantı için gittim dayanamadım çünkü artık çok kötüydüm adını tam olarak bilmiyorum 80 li birşeydi
kaganannesi guney_ve_sarpin_annesi o kadar çok korkuyorum ki emzirmek zorunda kaldım durmadı,aklıma da gelmişti aslında keşke padok takin deseydim
MarlaSinger Bi şey olacağını sanmıyorum. Nefes darlığı da var mıydı? Ben geçende diş ağrısında normalde 3 tane içilmesi gereken ilacı 4 taneden fazla içtim emzirmemek gerekiyor ama emzirdim ne yapayım sakinleşmiyor çünkü