Anneler merhabalar
4 ay 4 günlük bir erkek bebeğim var bu zamana kadar uyku problemimiz hocama hiç olmamıştı geceleri çok güzel kesintisiz uyurdu hatta bazen bir bazen iki kere kalkar emzirip tekrar yatırırdım ama su 4 gündür yanı 4. Ayına girdiği günden beri bu böyle olmadı geceleri hep uyanık agzinda meme bu şekilde duruyor ve uyumuyorda uyur uyanık halde sonda birden avlamaya başlıyor ve sabaha kadar ayağımda yatıyor basına böyle birsey gelen varmi 4. Ay atağı falan mi bu neden birden bire bu şekilde oldu hiç anlam veremedim yardımcı olun lütfen