Yusra_buglem valla ben şu duruma gelebilmek için çok uğraştım sabahlara kadar uyumuyodum şimdi akşm 9-10 uyur sabah 9-10 uyanır gün içinde 10dk en çok 1saat uyur oda çok nadir hep mızmız hep beni istiyo iş yapamıyorum ama genede çok şükür diyorum uyumamaktansa gün içinde uğraşıyım daha iyi yanından kalkıp başka odaya gidince çığlık çığlığa ağlıyo gelince sanki hiç o ağlamamış gibi kahkaha atıyo beni al diye kollarını kaldırıyo şuan 5buçuk aylık ve 3aylığından beri böyle bende yemek yapıcağımda ona ya çocuk şarkıları açıyorum onunlada durmaZsa kanguruyu bağlayıp öyle iş yapıyorum bazende pusete koyup iş yaptığım yerde beni seyrettiriyorum böyle böyle geçiyo zaman oyunlar oynuyorum yoruyorum biraz ozaman uyuyo ama gittiğimi hemen hissediyo uyanıyo