BerenDeren06 bende dalin kullanıyordum, 9 ay’a kadar sorun olmamıştı sonradan yüzünde egzama tarzı birşeyler çıkmaya başladı. Doktorumuz direk şampuan demişti, sebamed aldık tamamen geçti. Birde şampuan değiştirip etkisi olacak mı diye bak, eğer aynı olursa mutlaka doktor ile görüşün 🥀