Anneler oğlum 6 aylık. Sağ gözünde git gide ilerleyen jelimsi bişey oluşmaya başladı. Böyle katarakt gibi. Huzursuz etmiyor bebeğimi ama ben baktıkça im gidiyor. Çocuk dpktoruna gittik burda zor sıra gelir dediler. Özele götürdm bugün şansıma makine bpzuk haftaya bakarız dediler. Ama içim içimi yiyor hiç başına gelen oldu mu?