Hayırlı geceler 🌺 daha kırkımız çıkmadı ve gaz sorunumuz var internetten arastırıyorum ne yiyip ne yememem gerektiğini ama inanın evde ne pişirip yicem bulamıyorum sizler neler yaptınız yemek olarak neler yediniz lütfen yardımcı olun🤲 birde izmir de oturuyorum çok sıcak hava bebegimi nasıl giydireyim eldiven şapka takıyorum bebegime sosyal medyada görüyorum yeni dogum yapmış bebegi kısa kollu tulumla duruyor üşürmü Acaba diye düşünüyorum ama böyle de çok sıcak geliyor sanki bugun de kafasında tam alnının kenarında isilik gbi benek benek kızarıklık oldu şapkayı çıkarttım ara ara kafasının içi boncuk boncuk terliyor fikir verir misiniz 🤲💞