Glsmblm3 Bende çok şişmiştim,38 numara ayaklarım 44 numara olmuştu. Eşim erkek terliği alıp getirmişti. 10 gün sonra inmeye başladı,15 günde tamamen indi. Bol su için ve mümkün olduğunca otururken ayaklarınızı devamlı yukarda tutun. Ayakları aşağıda tutmak ödemi çok arttırıyor. Yine sol tarafta ağrı problemimde olmuştu,hatta oturup kalkamıyordum. O 3 hafta sonra oldukça azaldı,ancak doğumun üzerinden 6 ay geçmesine rağmen hala ara ara ağrıyor. Sebebini bilemiyorum. Yani sabır,geçmez gibi geliyor ama geçiyor merak etmeyin🌸