meritt benimki de bağımlı gibi memeden ayrılmiyirdu. Artık ağlaya ağlaya emziriyordum sıkılıyorum sürekli memeye yapışık. Aynı şeyi söylediler doymuyor yetmiyor bilmem ne. Doktor bile böyle yorum yaptı. Manaya başla dedi. Kabul etmedim. Sürekli emen çocuğun nesine mama baslicam ben ya diye itiraz ettim. Kilo takibi yapalım dediler o zaman. Yaptık çocuk normalde buyuyeceginden iki kat hızlı büyüyor maşallah. E iyi ki kimseyi dinlememisim. Kilosu düşmüyor ve kaka çiş durumu iyiyse her bebek kendi ölçüsünü belirlesin. Bu kadar müdahale iyi değil.