Merhaba bayanlar oğlum mama ile beslendiği için ek gıdaya erken geçiş yaptık 3 gün kuralı ile yoğurt yumurta sarısı kabak patates havuç yulaf ve birçok ürün 3 gün kuralı ile denedik Çok şükür ki hiç bir sıkıntı çıkmadı alerjisi de yok oğluma keçiboynuzu özü aldım 6 ayımıza girdik bebeğime bunu verebilir miyim karadut özü de aldım bunu meyve suyu olarak yapıp verebiliyor muşum ama keçiboynuzu özünü açıncı ayda vermem gerektiğini bulamadım internette de araştırdım doktorumuza arıyorum ama ulaşamıyorum eğer bilgisi olan anneler varsa beni de bilgilendirebilir mi ya da bebeğine veren anneler varsa bana da bilgi verebilir mi.