Rmysamiranakyuz Geçen sene aldım ehliyetimi, kolay geçti benim için. Cesaretliydim, çok istiyordum. Zor birşeyi yok aslında, dikkat gerektiriyor. 1 senedir araba kullanıyorum, her işimi kendim hallediyorum, gerçekten büyük rahatlık. Başarabilirsin. 💪🥰 1300 kurs ücreti ve 800 de ehliyet için vermiştik. 2100 e mâl olmuştu.