Dolunayinannesi geçen sene haziranda doğdu oğlum izmir de oturuyorum aşırı sıcak ve kapı pencere açtırmıyordu büyükler 2 kat uzun kollu giydiriyorlardı hiç durmuyor sürekli ağlıyordu ben sıcaktan yanıyor çocuk desem de aynı cevabı alıyordum eşimle 1 haftalık kontrolüne gittiğimiz de doktor bu çocuğun hali ne havale geçirecek siz ne giyiyorsanız bir fazlası ve klima varsa açın dedi içine bir zıbın üstüne bir kısa kollu evin sıcaklığı da 24 derece de olsun sıcakta daha çok enfeksiyona sebep verirsiniz dedi ondan sonra eşim büyüklere kızdı siz karışmıcaksınız bu bebeğin annesi siz değilsiniz torununuz gelin sevin destek olun ama sizin bildikleriniz size kalsın dedi o günden beri ne annem ne kayınvalidem karışmaz bana sormadan bir lokma vermezler 😀