SevgiSungur sağlıklı bebek kontrolleri çok önemli. Sonuçta anasağlık doktoru çocuk bölümünde uzmanlaşmış bir doktor değil hastalanmadan doktora kontrole götürmek bence daha önemli. Örnek vermek gerekirse 4. Aydan sonra anasağlık doktorumuz rutin demir ilacı yazdı. Ben kendi doktoruma bir kaç gün sonra gittiğimde bebeğin demir deposunun 6 ay yettiğini ayrıca bebeğim anne sütü ile beraber mama aldığı için mamalarda günlük demir ihtiyacı karşılayacak şekilde formüle edildiği için şu an gerek yok dedi. 6. Ay bitiminde kan testi yapıp değerlerini kontrol edecek ve gerekliyse kullanmamı söylüycekmiş doktor. Eğer anasağlık doktoruna kalsaydı bebeğime 2 aydır yok yere demir ilacı vercektim. Bundan dolayı tabiki aşı ve kontrole anasağlığa gidiyorum ama aylık rutin doktorada gidiyorum. Yine seçim sizin.