Ya kızlar her bebek mi böyle? Bebeğim 11 aylık. Emekliyor oturuyor. bazen dengesini kuramayınca pat düşüyor ve kafası yere geliyor. Acaba ne zaman geriye düşerken kollarını kullanmayı öğreniyorlar. Yere bıraktığım da sürekli arkasındayım dengesini kaybedip arkaya düşerse kafası gelmesin diye. Daha bugün düştü yine 😣