Kızlar merhaba, nolur beni rahatlatıcak bişeyler söyleyin. Geçen hafta oğlumun kafasında(16 aylık) ön tarafta şişlik farkettim. Böyle uzun yumru gibi bir şişlik. İlk başta acaba çarptımı dedim. Masanın altından çıkmaya çalışırken bazen çarpyor. Bekledim ama herhangi bir değişiklik yok. Yarın doktora gidicem ama biraz internetten bakınca bintane şey çıkıyor insana kafayı yedirten cinsten hemde. Çok korkuyorum. Sizce nedir bu başına gelen bilen var mı ?