TC07 İki ayağım hayatımda hiç şişmedikleri kadar şiştiler,çorap dahi giyemiyordum çoraplarım ayağıma bile olmuyordu.Hamilelikte şişmemiştim o kadar.Çok korkuttu beni bu durum ama işte normalmiş🤭
Ayaklarını bol bol yüksekte tut,oturduğun yerde uzat aşağı sarkıtma.Bol bol su tüket şişeyi yanına al her aklına geldiğinde iç.Ve bol bol kahve.Bunlara dikkat ettim 2 günde azaldı 2 gün sonrasında da tamamen yok oldu ödem,geçmiş olsun🤲🏻🌺