Aleynaaa Kızlar ben 7 ay önce doğum yaptım adet oldum ama 4 5 gün sürüyordu az oluyordu şimdi ise aşırı çok ve büyük pıltılar geliyo böyle olanınız varmı acil
Deniziincani Aleynaaa ilk adetin yoğun kanamalı olacağını söylemişti doktorum sizin ki kadar olması normal mi bilemedim 🤔 ustte dursn postnz diye yaziyorm doktorunuzla da telefonla iletişime geçebilirsiniz en iyi o yönlendirecektir geçmiş olsun 🙋
Mamaqueen Aleynaaa ya bende ayni postu actim dun. 9 ay oldu ama son iki aydir kanamam cok ve cok uuzun suruyor 10 gundur regliyim hala deavm ediyor anlamadim
Esmataha Aleynaaa doğumdan sonra adet kanaması miktarı günü ve süresi değişkenlik gösteriyor canım, pıhtıların sebebi içerde daha önceden kalan kanama olabilir, yine de bir kadın doğum doktoruna gitmende fayda var. Geçmiş olsun
GY_1801 @Aleynaaa Geçmiş olsun umarım ciddi birşey yoktur. Bende iki aydır adet oluyorum ama eskisinden de az oluyor
TugceAna Aleynaaa canım kanamanın çok çok olması hastaneye gitmeden tedavi olmaz kendiliğinden gitmez yani bi acile git doğum sonrası kanamanın çok olması sorun olabilir önce bi doktoru arayabilirsin tabi
Mamaqueen Aleynaaa doktoruma sorucam ben bakalim ne dicek bu ayda bitsin bidaki ayda aynisi olursa sorucam. Gunlerdir regliyim resmen bu sicakta hic cekilmiyor biktim
Kuubra Aleynaaa 1 kere öyle şiddetli oldum 40lıydım, şimdi oğlum 7 aylık hep düzenli ve normal derecede oluyorum