tugbaninpenceresi Arkadaşlar bebeklerinizi günlük dışarı çıkarırken hava aldırmak için, güneş kremi kullanıyor musunuz? Benim kızım 10 aylık ben de kullanmalı mıyım? Kullanıyorsanız hangi markayı tercih ediyorsunuz? Hepinize sevgiler 😊
Tuba tugbaninpenceresi Evet kullanmalısınız havalar baya ısındı. Doktorumuz 50 faktörlü olanları tercih etmemizi önermişti. ☺️
tugbaninpenceresi @senasahin @Tuba @Kuubra @Rmysamiranakyuz Teşekkür ederim hepinize hemen bir güneş kremi alayım o zaman