PoncikKaan 79 günlük bir oğlum var atak haftasındayız. Atak bahanesiyle sanıyorum ki memede uyumaya alıştı. Ben kalkınca ya da beşiğe koyunca uyanıyor. İşin kötüsü uyuyana kadar memeyi çektiği için bir kusmalar ki sormayın gitsin. Zaten çok kusuyordu iyice arttı bu yüzden. Emzikle memeyi birbirinden ayırabiliyor kandırmak çok zor bugünden beri uyumadı doğru düzgün 🤦🏻♀️
Alminaaaaaaaaaa PoncikKaan Allah yardım etsin canım bizim de o huyumuz 4. Aya girince gitmişti şimdi 5 aylık biraz biraz tekrar etmeye çalışıyor ama emzik verip pışpışlıyorum bi şekilde unutturmam lazım 🤭
Kaganpasa20 PoncikKaan benim bebegim de 56 gunluk memeye de kucaga da iyi alisti. Yatirdigim an uyaniyor ya da yarim saat uyuyor. Bunaldim artik yardim eden kimsem de yok cildirmak uzereyim
PoncikKaan Alminaaaaaaaaaa Amin cümlemize Bende emzik ve pış pışla uyutuyordum sonradan çıktı bu huy 🤦🏻♀️
PoncikKaan Kaganpasa20 Adaşımız,gündüzleri bende tekim akşamda yardım etmeye çalışıyorlar ama ne kadar durursa artık 🤷♀️