pasabeyy mama alan bir bebekse 4-5 gün yapmaması normal bnm bebeğim de yapmıyor ben gliserin fitili yarıya bölüp koyuyorum fitil erimeden yapıyor çünkü ğopo deliğimde çatlak var ağrıdan korktugu icin yapmıyor fazla kalırsa katılaşıyor zeytinyağı verin bir tatlı kaşığı yada poposunu uyarın kulak çöpünü zeytinyağına batırıp deliği uyarın doktorum öyle yap dedi ama bnmki ona rağmen yapmıyor ya fitil ya lavman .kabız olduysa daha zor olur