yigitalpinannesiii Kozlar belki işinize yarar biz yüz üstü yatmakta bulduk çözümü ve kimyon çayı hir çay kaşığı da bebeğine verimce mos gibi oluyordu
sutkokusu yigitalpinannesiii bende kucağımda yukarı aşağı sallıyordum sürekli keşke haftanın 3 günü olsa her gün 7de başlar 2lere ladar ağlardı çok zoe günlerdi
Faray yigitalpinannesiii hergün hiç şaşmaz 7 de başlar 9 a kadar ağlar kızım, ne yapsak olmadı, daha 3 aya çok var umarım erken biter
sutkokusu Perimasali tam anlamıyla rahatladık demem 5.ayıydı 3.ayında gece krizleri azaldı ama 5.ayına kadar çok fazla huysuzdu yine gazlıydı şimdi 11 aylık gaz problemi yok hiç şükür
pasabeyy Perimasali ya ben 1 çay kasigi rezene veriyorum kendimde 1 su bardagi iciyordum bida asvita anne cayi aktarlarda oluyor onu aldim bide kimyon cayi gaz damlalari falan cok zor bi süreçti
pasabeyy Perimasali canim en onemlisi masaj az kalmis sakin olun stres yapmayik sakin olun acik havada arabasiyle yuruyuse cikarin bide yuz ustu yatirmayi deneyin