Selam anneler 4 aylık kızım var havalar ısındı malum Karadeniz bölgesinde yaşıyoruz sıcaklıklar 25 28 derece arası kalınmı giydiriyorum incemi giydiriyorum şaşırdım tek zıbınla dursa üşürmü üstüne penye giydiriyorum uzun kollu altına tek pijama sizler nasıl giydiriyorsunuz bebeciklerinizi