Ozge-aman Bebeğim 1 aylık gündüzleri kakasını çok rahat yapıyor ama geceleri 2 gündür ıkınıyor kıpkırmızı oluyor ona rağmen kakasını yapamıyor ve çok ağlıyor gündüzleri hiç sıkıntı yok geceleri yol yapamıyor ne yapmam gerek yardım lütfen
yigitalpinannesiii Cglfdnsadece anne sutu alıyorsa kakasini 10 güne kadar yapmamasi normal. Ama eminim sizinkinin kıpkırmızı oluşu gazından. Kabuzliktan değil