Jiyansiya Merhaba kızlar doğum yapalı nerdeyse 3.5 ay olacak.Sezeryan oldum dikişlerde bi sıkıntı yok iyileşti gibi ama dündendir dikiş yerim kaşınıyor nedendir acep 😒
Sineoloji Jiyansiya dikişlerin kaynıyor iyileşiyor yani benim 8 ay oldu hala ara ara kaşınır. Kaşındıkça o dikiş yeri daha bi görğnmez silik oluyor
Ozge05_ Bayanlar 10.5 ay once sezeryan oldum hafif krnım var normalde zayıf bir insanım psikolojimi bozuyor gecer mi iner mi eski haline döner mi
armi1 Jiyansiya merhaba 5.20 yiz benim de aynı senin gibi sıcaktan oldugunu düşünüyorum bir tulbent koy uzerine terledğinde dikişler etkilenmesin