Kizlar merhaba bebegim 2 ay 8 gunluk bugun 2 ay asisi vardi yaptirdik baya agladi sesi kısıldı nerdeyse sonra ben emzirdim orda durdu biraz eve gelince de uyudu biraz mayismis gibiydi ara ara agliyor sanci geliyor gibiydi atesine de baktim 36.8 suan ama agrisi var belli oluyor kivraniyor cunku calpol yazdi doktor sizce kulansam mi gund e 3 defa kullan dedi ezcaci doktor ise atesi olunca demisti ben de cok küçük daha o yuzdne kullanmadim sizce kullansam mi yoksa haliszlik vs normal mi