Merhabalar anneler bugün sabah bebeğim alkış yaparken çok sert bi şekilde baş parmağı gözüme çarptı.. o an ki acıyı anlatamam. Kaç saat oldu hala yanıyor kızardı küçücük oldu gözüm. Hiç durmadan akıyor. Ağrısı dayanılcak gibi değil. Acaba Daha önce başına gelen var mı? Acile mi gitmeliyim sizce.
Başına gelenler yazabilir mi lütfen 😔