Sultee 2 aylık bebegım var henüz hiç sütyen kullanmadım fakat görünüş açısından kötü dıye sütyen kullanmak ıstıyorum ama surum geri gider mi zararı var mı
Ummhnsmt Sultee emzirme sütyenini gebeliğimin son aylarında kullanmaya başladım 2.5 aylık bebem hala kullanıyorum bunu bulandan allah razı olsun çok dua ediyorum 😂😂
Princesmom Sultee emziren annesin dert etme bence göğüslerini bırak sarkık dursun sen barışık olduktan sonra milletin demelerine göre diyorsanız tabi, ben emzirme sütyeni kullanıyorum ve göğüs ucu pedi takıyorum uçları da belli etmiyor ya da ıslanmıyor
Umayyyy Hulya123 ilk etapta biraz yabancılık çekiyor insan ama şimdi 7/24 takıyorum çok rahat n11 den sipariş vermiştim hamileyken 30 TL falandı Kapsız da aldım sonradan ama pişman oldum göğüs uçlarım belli oluyordu sanki sutyensiz gibi oluyordu 2 kere taktım onu bidaha takmadım kaplı daha rahat geldi
Wish Sultee o emzirme sütyeninden ilk 1 hafta kullandım kendimi çok kötü hissettim yaşlı teyze gibi🤷🏼♀️ sonra da normal sütyene döndüm sütümde hiçbir azslma olmadı aksine ben kendimi iyi hissettkçe arttı😂
Hulya123 Umayyyy evet bende kapsız var ama göğüs uçlarım belli oluyor çok rahatsız oluyorum birde yaz geldi daha çok belli oluyor tek kat giydiğim için 😂
Rabia_38_01 Sultee tak.ama cok.skmasin ben öyle yapiyorm sorun olmadı normal sutyende takiyorm sadece emzirme deil.
fatimaozel Sultee zararlı değil de okuduğum bi makalede süt oluşumunu engelliyor demişlerdi.. (demir tellerinden dolayı) doğru bulunmuyor o yüzden
SinyorinA Bende 2 tane emzirme sutyeni almistim 2ay oldu dogum yapali hic takmadim oyle rahatliga alisti ki goguslerim hem takasim var hem yok 😄😄