Lavin25 Herkese merhaba; sağlık ocağı kızıma vegaferon verdi fakat doktorum bistiron verin dedi. Bistiron kullanan var mı? Kabızlık sorunu felan yaşadınız mı?
Ayseglx Lavin25 merhaba sanırım bestiron demek istediniz bende sağlık ocağının verdiğini kullanmıyorum içeriğinde paraben barındırıyormuş o yüzden bestiron kullanıyoruz kabızlık yapmadı bize 🙂
BesteArya Lavin25 Vegarafn asla kullanmayin bestiron demek istediniz sanirim o icerik olarak daha iyi diye biliyorum. Ben nutrigen ferromixin kullandim arastirmalarim en iyisi oldugu yönündeydi cokta memnundum
Lavin25 E Ayseglx evet yanlış yazmışım☺️Sağlık ocağının verdiğini Bende kullanmak istemiyorum bu yüzden sizlere danışmak istedim, teşekkürler☺️
Lavin25 BesteArya bende kullanmak istemiyorum o ilacı, burda deneyimli annelerden en iyisini bulmaya çalışıyorum 🤔 Öneriniz için teşekkürler 🥰