Snmtt Kızlar bebeğim 2 ay 11 günlük bi kaç gündür uykusunda sıçramaya ve ağlayarak uyanmaya başladı bugün ağlamalar zirve yaptı. Normalde çok ağlayan bi bebek değil. Atak döneminde şu an ama acaba ondan mı geçici bi dönem mi çok üzüldüm bugün ağlamasına çare olamadıkça😑
Masal_Nur Snmtt canım 2 ay atağı geçirebiliir korkma eğer kındak yapıyorsan çok sıçramaz. Her bebekde oluyor o
Melekizim Kundaklayin ve sürekli okuyun etkileniyor bebekler aynı sorun bizde doğduğundan beri var 4 ayligiz yeni bitmek üzere
Snmtt Masal_Nur ellerinden dolayı sıçramıyo bütün vücudu hopluyor yerinden bi anda yüz üstü yattığı için elleri serbest kalamıyo zaten😑 ilk atak da hiç böyle yapmamıştı bunu da hafif atlatır diye düşünüyodum😢
Asafeymeninannesi Snmtt İşinin ehli olan kişi tarafından yazılan, korkulara iyi gelen ve Arapça harflerden oluşan tesirli bir kağıt parçası 😌 Camii imamından bile ricada bulunursanız yazar