Arkadaslar merhaba
kızım 93 günlük neredeyse bir aydan fazladır memeyi tutmak istemiyo cok zorlanıyorum direniyo kasıyo kendini ağlıyo. Evde tur atıp pışpış yaparak geziyoruz sakinleşince emiyo anca . Tutturana kadar illallah ediyorum tutunca normal emiyo . Uyku arasında emerse emiyo ama hiç sorunsuz . Gündüzleri böyle hep hele bugün bacaklarım koptu evde dolaşırken cok ağladı napcamı şaşırdım bir öneri tavsiyeniz var mı cok tükendim moral olarak sütümde var hani .. tazyiklide olsa onda boğulma olmuyo emiyo yine onu dr bişey demedi hiç artık bilinçli hareket etmeye basladı memeyi istekli emmeye baslıcaktır dedi ama sabrımda kalmadı 😕