Merhabalar güzel anneler.
Yanyana olan iki dişim için kanal tedavisi yaptırdım.
İlk gittiğimde şiddetli ağrı şikayetiyle gitmiştim. Augmentin 1000 mg kullandım 5 gün. Ağrım azaldı ve antibiyotik bitti gittiğimde kanal tedavisine başladık. İkinci diş bitince hafif ağrı olmaya başladı. Kanal tedavisi bitince şiddetli ağrı oldu. Eve geldiğimde daha da arttı bu ağrı. Bu sefer 3 gün sonra gel dedi ama ağrım şiddetlenince tekrar antibiyotik kullandım baktı geçici dolgu yaptı. Sonra söktü geçici dolgumu çıkardı. augmentin 1000 mg o bitti bugün kapatacaktı yine şiddetli ağrı. Eskisi kadar değil ama daha yaygın neredeyse gözüme vuruyor. İlaç koyacağım dedi bugün yine geçici dolgu yaptı. Hiç hafiflemedi ağrım . Var mi benzer bir durum yaşayan? Bi ben mi böyleyim merak ediyorum. Varsa tavsiye istiyorum