Merhabalar öncelikle herkese iyi akşamlar. Benim kızım 11 aylık olacak ama hala mide gazından dolayı uyuyamıyor, uykudan uyanıyor ağlıyor bu son ayda özellikle geceleri başladı. Gece çılgın gibi ağlayarak uyanıyor çıkarıyoruz gazını alt ve üst şeklinde sakinleşince zorda olsa uyutuyorum. Ve gece sürekli uyanıyor su verip emziğini veriyorum genelde öyle sabahı ediyoruz. Bu zamana kadar olması normal mi bu durum yaşayan var mı?