Betus çok rahat ettim kangurunun bebek aparatı war o yüzden daha yukarda duruyo koLLarı we bacakLarı içerde kaLıyo biraz büyüdğndrdr o kısmı çıkarıp bacakLarı kenarLardan çıkarıyosun bence baya rahat özellikle bi yere bi koşu gidip gelmeye araba hazırla falan uğraşmadan mesela ekmek almaya gitsen elin boş ekmeği rahat taşırsın hemde bebek kucağmdayken yürüyüştede baya rahat