CananK Merhaba Arkadaşlar, bebeğim 3,5 aylık. Her iki göğsünün çevresinde ve kollarında kızarıklıklar var. İlk başta doktora götürdüm. Coresatin verdi. Onu sürdüm etki etmedi. 3gün önce inek sütü alerjisi var mı diye test yaptık. Yarın doktora göstereceğim ama bugün sonucunu öğrendim. Negatif çıktı. Ben egzama olduğunu düşünüyorum. Bir de sibu egzama suyu sevmiyor sanırım ne zaman cocugu yıkasam daha çok kızarıyor. Sabah kaybolur gibi oluyor. Ne yapmam gerekiyor.
deleted2310 CananK suyu sevmiyor değilde şampuan veya duş jelinden olabilir benim oğlumda atopik dermatit çünkü her şampuanı ve duş jelini kullanamıyoruz vede düzenli krem sürüyorum biodermanın kremini önermişti doktorumuz çok iyi geldi
habibe_omerasaf CananK benm oğlum 7 aylık bir haftadır aynı belirtiler var başı yanakları kollarındada kırmızı küçük noktalar var yarın doktora götürcez niye böyle anlayamıyorum 🙁🙁
CananK deleted2310 ben acaba şampuandan mı oluyor dedim mustela kullanmaya başladım 2gün önce. Aynı değişen bir şey Yok. Yarın dr a gideceğim bakalım belki corasatin yerine başka bir şey önerir.