Dilekmh Arkadaşlar bebeğim 4 aylık ve sütüm baya azalmıştı bebeğimin aylık kontrolünde doktorumuz bize Laktamax ve Motilium önerdi 13ünden beri kullanıyorum çok şükür sütüm yavaş yavaş artıyor sütü azalan arkadaşlar varsa tavsiye edebilirim