damlamirhat Normal bir durum. Biraz sağmayı tavsiye ediyorlar ama ben hiç yapamadım. Gece emzirecekken ya da bebiş ağlarken dur sağayım diyemedim 🤷🏻♀️ Başını biraz yukarıda tutmak, hatta mümkünse memeyi aşağıda bebeği yukarıda tutmak fayda eder. Memeyi parmaklar arasında tutmayı tavsiye etmişti bir emzirme hemşiresi. Zamanla bebek de emmede ustalaşıyor. 3 aylık olmak üzereyiz, yine bu durumu yaşasak da önceye göre azaldı.