Busraae nursocum ahhhh coook zor 4. Ay uykuya direnmeler sürekli kucak istemezler huysuzluk ne ararsan varrr bizim bugün bitti bakalım 4.ayımız.her bebek aynı degil tabi insallah siz bir sorun yaşamazsınız
Deletedmom331 nursocum merhaba canım 4 ay 20 günlüğüz uyku konusunda sorun yaşamadık şükür ama gündüzleri huysuz :)
nursocum Busraae amin inşallah bu aralar çok huysuz ve çığlık atarak ağlamayı öğrenmiiş asla kucaktan inmek istemiyor uyku süresi şimdiden azaldı
Tuba92 Busraae kesinlikle aradigim.cevap oldu bu 4. Aya gireli 5 gun oldu ama acayip değişti çocuğumun huyu daha yeni düzeldi derken 😔
nursocum Emir7227 ahahahha değiştirmiş biri başlığımı çok üzüldüm dünki entrika bana tam 2 saat kaybettirmişti 😂
Busraae nursocum yavas yavas oluyor demek ki canım. Bizimki 4.ayın bitmesine son 1 hafta kala yavas yavas düzene girdi gündüz uyumaya basladı eski kucak alıskanlıgın bıraktı en basları zor geciyor
nursocum Sinif177 gece uyuştugunu hissediyorum bebeğime bakarken hep süper kahraman gibiyim ama gece uykusuna geçtiği an bende kendimi şöyle bi yatağa bırakıyorum her yerim ağırıyor 😂
Drkada Benimde 4,5 aylık ikizlerim var burada yazılanlara abartılıyor derdim kendimce ama 4. Ay tam facia imiş uyumamak için ağlamalar en büyük sıkıntısı . Yanından ayrılınca bağırmalar falan hunili geziyorum bu ay .5. Ayda bitmesini umuyorum
nursocum Drkada off senin işin bizimkinden daha zormuş desene sağlıkla büyüsünlerde bu ataklar bizi mahfetti
ertugrulbey19 Ah 4.ay 🤦🏻 Oğlumu tamamen değiştiren atak dönemii 😏 Meme reddi yaşadık. Uyku düzeni pek bozulmadı ama uykuya direnmeler çok oldu ve kendi kendine uyuyan bebeğim gitti 🥴