Aynrylmz Kızlar bebeğim 5.5 aylık bebeğim normalde baya ses çıkarırdı ama son 1 haftadır hiç çıkarmıyo çabalıyo ama olmuyo bu normal bi süreç mi yaşayan var mı agulamaları bitti resmen
Deletedmom277 Aynrylmz Evet, dönem dönem yaptıklarını yapmamaya başlıyorlar. O dönemlerde başka beceriler öğreniyorlar ☺️
Deletedmom277 Aynrylmz Annelik öyle maalesef hep acabalar ☺️ Kızım baba derken 1.5 ay baba dememeyi bırakıp dede demişti babasına. Şaşıracak o kadar şey var ki
Aynrylmz ElifHuseyin aynen normalde nasıldı videoları var elimde şimdi hiç çıkmıyo sesi bi ağlarken 😂