Bebeğim 15 günlük. Sol göğüs ucum hiç yok desem yeridir bebeğim tutamıyor. Sağ göğsümden emiyor fakat o kadar iştahlı bi bebek ki ondan çıkan sütte ne yazık ki bebeğime yetmiyor mecburen mamayla devam ediyoruz. Sütüm çoğalsın diye tahin helvası malt içeceği kompostolar denedim fakat yine aynı. Hem göğüs ucu hem de sütün artması için önerebileceğiniz bişey var mı, kızım anne sütü emsin istiyorum 😞